Odgoj predškolske djece, koji je utemeljen na modernom kurikulumu prilagođenom djetetu, omogućuje unapređivanje djetetova života u cjelini kroz izražavanje, ostvarivanje i razvijanje individualnih potreba djeteta. Svako dijete ima pravo na cjelovit razvoj prema njegovim sposobnostima, individualnim potrebama i interesima.
Želja djece i roditelja za ranim učenjem engleskog jezika pokazuje se kao potreba zbog sve veće informatizacije, turističkog usmjerenja našeg kraja, te učenja stranog jezika od prvog razreda osnovne škole. Iz toga proizlazi pojačani interes, a time i potreba za ponudom programa ranog učenja engleskog jezika u skladu s djetetom kroz spontane igre i aktivnosti.
Razvijanjem senzibilnosti za strani jezik utječe se na cjelokupni razvoj djeteta, naročito njegove govorne sposobnosti i percepciju. Voditeljica kroz različite metode i situacijske pristupe potiče djecu na aktivno učenje engleskog jezika i motivira ih na stjecanje novih znanja i vještina.
Rad s djecom je u potpunosti u skladu s djetetovim razvojnim mogućnostima i potrebama, uz uvažavanje principa postupnosti i sistematićnosti, a cjelokupni razvoj djeteta se potiče kroz oblikovanje materijalne sredine, primjerene sadržaje, metode i oblike rada.